Monday, August 06, 2007

Juhu! Jeg er på nettet igen!!!

Så er jeg på nettet igen - og hvilken lettelse. Når det ikke dur, finder man (jeg) ud af, hvor meget jeg egentlig bruger det. Så det er en sand velsignelse at det nu igen virker....

Aftenen er gået med at "lege" med mit nye kamera. Jeg har fået overført de 500 billeder jeg har taget siden jeg fik det til PC'en (og slettet en del). Brændt CD'er med sommerferiebillederne til Trine, uploadet til Picasa-web og bare prøvet at finde ud af det hele. Og pludselig er der gået et par timer....

I skal ikke snydes for et billede her på bloggen. Billedet her er en af de mange køer, der sommeren over har prydet København i forbindelse med Cowparade. Det har været sjovt at gå rundt i byen og så pludselig se en mærkelig ko i gadebilledet - f.eks. ovenpå McDonalds på Hovedbanen. Alle køerne er udsmykket af danske kunstnere og kan købes på netauktionen Lauritz.com.


Der kommer billeder fra ferie og små anekdoter, så snart jeg har styr på tingene...


No comments: