Wednesday, August 22, 2007

Boligsituationen

I dag er der 11 dage til min første dag som studerende. Jeg er efterhånden meget spændt og forventningfuld (med sekretariatets hjælp er det lykkedes mig at blive tilmeldt de hold jeg ønsker).
Men... boligsituationen er stadigvæk fortvivlende. I dag har jeg en annonce i Ugeavisen Odense, men har kun haft to opringninger. Det ene var for dyrt, det andet for småt. Men jeg tror nu alligevel jeg "hanker op" i min far og kører til Odense på fredag for at kigge lidt på det. Der kan jo nå at dukke noget mere op inden da.

Så jeg prøver på til stadighed at være positiv og fortrøstningsfuld.

2 comments:

Dorte said...

Håber at du fandt en bolig i Odense i fredags.
Fint at opdage, at det er denne blog, jeg skal følge med i, hvis jeg vil vide, hvordan det går med dig i det fynske. Jeg er sikker på, at du bliver glad for den beslutning du har taget. Og skulle årene i Odense give inspiration til en hel masse nyt håndarbejde, hører jeg gerne fra dig!

Sussi said...

Jeg vil forsøge at blive ved med at opdatere denne blog, så hæng bare på!

Der kommer både mad, håndarbejde og faglige betragtninger.