Monday, August 20, 2007

Begyndervanskeligheder

Min første opgave som studerende var (er) at melde mig til de fag jeg vil følge. Men jeg må indrømme, at det ikke går så godt.
Der var sidste frist for tilmelding i dag - eller sådan forstod jeg i hvert fald følgebrevet. Men enten skulle det forståes sådan, at der var tilmeldingsfrist INDEN den 20.8. eller også skulle det være SENEST den 20.8. men inden alm. arbejdstids ophør... I hvert fald var den elektroniske tilmeldingsblanket nu her til aften totalt inaktiv.
Jeg sætter min lid til de søde sekretærer og håber at de i morgen hjælper mig ud af pinen.
Jeg håber ikke det var et tegn...!

2 comments:

Louise said...

Hej Sussi.
Åh det lyder spændende. Jeg bliver helt misundelig. Må jeg være nysgerrig og spørge hvilke fag du (forhåbentlig) skal have?
:-) Louise

Sussi said...

Hej Louise,
Jeg tror lige jeg laver et indlæg på læseklubbens blog om det...

Og tak fordi du også kigger med her;-)