Monday, August 27, 2007

Afsked

Selvom der er en lille uge tilbage på arbejde, så har jeg taget afsked med mine nærmeste kollegaer på behørig vis. Jeg havde inviteret dem til det store kaffebord i Sct. Mogensgade i går. Og jeg havde bagt til den store guldmedalje - undtagen boller, dem måtte Iben medbringe...




Men jeg havde helt selv klaret at bage lagkage, marengs og kringle, så jeg tror ikke der manglede noget!

Heller ikke gaver. Jeg fik en dejlig "overlevelseskuffert" af Iben, med alt hvad en studerende kan få brug for, såsom plaster, neskaffe, kartoffelskræller, kuglepen og studenterkrummer. Og selvfølgelig et kort med søde ord.

Ellers fik jeg et fint smykke forarbejdet i horn - Dorte kender min "rå" smag ;-)
Og så fik jeg disse sjove køkkenredskaber, der helt sikkert nok skal gøre det sjovere at lave mad i min studenterhybel....


Kollegaerne fik alle en æske med en lille filtblomst - så vil jeg forhåbentlig ikke gå i "glemmebogen" lige med det samme.



Det var en meget hyggelig måde, at tage afsked på - selvom det jo ikke er helt farvel. Jeg har jo fire arbejdsdage endnu.

No comments: