Monday, August 13, 2007

Biler igen igen...

Jeg kørte selv og helt alene til København med Claus' bil ved starten af ferien. Var stolt over at kunne passere Storebæltsbroen, flette ud og ind på de københavnske motorveje og køre næsten direkte til Johan Kellers Vej. Det gik dog galt, da jeg skulle parkere, så trods øsende regnvejr måtte jeg parkere et par gader væk, da jeg ikke magtede en parallel-parkering.

Men ak! Glæden varede kort. Efter kun et en uges tid på de sjællandske veje måtte Falck fragte Hyundai'en retur til Viborg - åbenbart en defekt i brændstoftilførslen.

Idag var så den store dag: bilen kunne igen hentes på værkstedet. Jeg har dog blot byttet den ud med min lille søde Suzuki, som pludselig blev overophedet. Så vi har virkelig brugt vores Falck-abbonement her på det sidste... ØV!!!

No comments: