Friday, January 04, 2008

Så er den gal igen!

Ja, så sidder jeg her igen. Burde være dybt begravet i bøgerne, men det er svært at komme i omdrejninger efter 14 dages juleferie-afslapnings-forkælelse i barndomshjemmet.
Derfor sidder jeg her en fredag lidt over middag, stadig iført nattøj og har ikke udrettet andet end at surfe en del, skrive et par fødselsdagskort og bestilt en togbillet til Aalborg... Mon jeg nogensinde bliver cand.mag med den attitude???

Næste eksamen er en ugeeksamen, som starter på mandag. Den foregår altså ved tasterne, noget der er ret nyt for mig. Dvs. det er ikke nyt at arbejde ved tasterne, for jeg har skrevet utallige artikler, breve, pressemeddelelser, anmeldelser ol. i min tid på biblioteket. Men det er første gang i mage år, jeg skal skrive 15 siders faglig tekst. Jeg glæder mig faktisk lidt - og er lidt skræmt ;-)

Heldigvis skal fredagen bare overståes, så venter en weekend i Læseklubbens selskab. Som sædvanlig skal der snakkes bøger, arbejde og drikkes the - men som noget nyt kombineres "mødet" med en tur i byen i Aalborg. Marie fik den fremragende idé - og jeg glæder mig.

Men først må jeg igang med "Kulturhistorie som opposition". Og senere skal jeg sikkert både i bad og ud at handle...

No comments: