Wednesday, January 23, 2008

Gammel og slidt ;-)

I mandags var det 30 år siden jeg første gang så dagens lys. Dagen blev som sagt fejret med at gå til eksamen, men det ti-tal jeg reddede der, var også en ret god fødselsdagsgave...
Selvom vi var trætte ovenpå weekendens arbejdsindsats, så kunne Margit, Julie og jeg nu godt lige klare en god brunch med alt hvad dertil hører på Druen og Bønnen inde i Odense.

Over middag vendte jeg Suzuki'en mod Jylland, hvor mor, far og Sune ventede i Skive med aftensmad og gaver. Det var en rigtig hyggelig aften, hvor Sune og jeg bl.a. bankede mor så godt og grundigt i Ludo, at hun nok aldrig vil spille med os igen ;-)

Nu er jeg tilbage i Odense, hvor der skal købes ind og laves mad inden et par håndfulde veninder indtager lejligheden til fødselsdagsfest på lørdag.

1 comment:

conniogpoulerik said...

Du kan tro at jeg vil spille med jer igen. Der skal tages revance.
Conni