Tuesday, January 29, 2008

Fest i gaden


Jep, der var fest i gaden, da jeg fejrede min 30 års fødselsdag i lørdags. Anne, Karina og Sara dukkede op allerede vd 3-tiden og det var fint, for så kunne de pumpe luftmadrasser op, stryge tøj, finde musik frem og drikke en enkelt øl.
I løbet af eftermiddagen blev vi fuldtallige (på nær Kathrine, der desværre måtte vende om halvvejs, da Daniel var blevet syg).
Jeg fik masser af gaver (mest noget, der kan gøre en 30-årig smukkere) og disse smukke blomster. Man skulle tro, at Berit vidste at bordene var pyntet i hvidt og sort og jeg ved at Susanne ved at jeg ELSKER lyserød.

Festen startede med champagne og håndbold, men udviklede sig hurtigt til drinks, høj musik og dans. Der var lidt crowded i soveværelset, da vi gik i seng kl. 4, men selvom vi sov seks mennesker i sengen og på gulvet tror jeg de fleste sov OK.

Det var en dejlig fest med folk jeg holder af og som betyder meget for mig. Tak fordi I var der og gjorde det rigtig festligt.

No comments: