Monday, December 31, 2007

Godt nytår

Så blev det årets sidste dag. Jeg har tilbragt julen i sommerhus og i mit barndomshjem og selvom den bærbare (af sikkerhedsmæssige årsager) var fragtet med hjem, så har den ikke været fremme og der er ikke blevet blogget om mine juleoplevelser.

Det var hyggeligt at holde jul i sommerhus i Hals. Vi sov længe, spiste godt, spillede, gik ture med Jensen, så masser af julens film + de DVD'er der var givet i gave og strikkede.
Jeg fik flere af ønskegaverne: flere par øreringe til mine nye huller + andre smykker, DVD'er med Klovn, novellesamling af Svend Åge Madsen, håndarbejdsbøger og en cardigan. Den nyttigste gave må jeg dog vente lidt på, for mine forældre har lovet studinen en printer til januars skriftlige eksamener, men jeg skal lige have besluttet hvad det skal være for en...

Nu varer det ikke længe inden jeg skal til at gøre mig klar til årets sidste fest, som skal fejres i Århus hos Anne fra madklubben. Jeg ved ikke rigtigt hvem og hvor mange der kommer, men det skal nok blive en god fest.

Godt nytår til alle jer, der kigger indenfor....!

No comments: