Tuesday, December 11, 2007

Jul, jul, jul


Jeg havde helt glemt at studier totalt ødelægger julen (i år er det godt nok ikke det eneste der ødelægger min jul), men jeg har da gjort mit til alligevel at bringe lidt julestemning til lejligheden i Odense.
I lørdags lugtede her brunt og brændt, da veninderne fra læseklubben lagde vejen forbi til æbleskiver, TP og masser af snak. En hyggelig eftermiddag - men det er det nu altid med de piger.

Selvfølgelig glemte jeg alt om tage billeder mens de var her, men heldigvis havde jeg været rundt med kameret inden de kom, så jeg kan sprede lidt af den odenseanske julestemning til jer andre.
Min adventskrans fik en del ros, så det blev jeg selvfølgelig glad for.... På skænken passer de nu fire nisser fra Maileg på mig her i december. Jeg elsker deres fortabte udtryk.
Som I kan se er her trods alt gang i julestemninge.

No comments: