Thursday, February 01, 2007

Lyspunkter

Det er faktisk en ret trist og grå torsdag formiddag, hvor jeg sidder herhjemme ved spisebordet fordi jeg skal have aftenvagt i aften. Men selvom det er gråt og trist er der dog lyspunkter: da kirkeklokkerne havde vækket mig i morges kl. 8 gik der ikke lang tid inden en solsort slog sine triler uden for soveværelsesvinduet.... Hyggeligt, men jeg undrer mig da lidt over, hvad den synes der er så fantastisk at den vi synge høj og længe?

Sådan en formiddag her er nu ikke så ringe: jeg nyder en bruchagtig morgenmad med grovboller og græsk youghut, jeg har en vask i vakemaskinen og jeg kan nå at blogge inden jeg tager på arbejde. Jeg skal dog også lige nå at forberede mig på den fremlæggelse jeg har ansvaret for på afdelingsmødet i dag: vores fremtidige undervisning af skolebørn - hvad har jeg tænkt mig og hvem kunne tænke sig at være med...! Det bliver spændende at høre...

No comments: