Friday, February 23, 2007

Fri


...ikke på grund af sneen, men fordi jeg havde weekend-vagt sidste weekend. Jeg nyder det rigtigt. Selvom jeg stod op sammen med Claus har jeg ikke fået lavet en disse.
Nå, jo både opvasker og vaskemaskinen kører, men ellers ikke. Mine planer for dagen er faktisk at få pakket et par flyttekasser i dag.

Ja, tiden for flytning nærmer sig. Huset blier godt nok først overtaget den 1. maj, men vi har fundet det skønneste lille dukkehus i Viborg, som vi så småt kan begynde at flytte ind i. Jeg skal bare lige have fat i banken, så vi kan få betalt depositum...
Jeg har masser af fortsætter for denne flytning og det nye hjem. Først og fremmest: IKKE FLYTTE NOGET MED, SOM BURDE SMIDES UD!!!!! Lad os se, hvordan det går....

Så tror jeg også dagen skal byde på noget håndarbejde. Efter flere optrævlinger og timers intense studier af en ganske kort beskrivelse i hæklebogen er det lykkedes mig at afkode instruktionerne på bølge-mønstret. Jeg kunne sådan set gå i gang med et slumretæppe, men jeg har ikke vildt meget garn.
Så hvis der er nogen derude, der har bomuldsgarn liggende (måske nogen, der ikke smider ting ud), så vil jeg med glæde aftage....!

1 comment:

conniogpoulerik said...

Hej Sussi
Det lyder fint at du har lært at hækle bølger - det bliver spændende med et kludetæppe.