Tuesday, February 13, 2007

Håndarbejde

Vi har været uden telefon og net et stykke tid. TDC har på et tidspunkt "klippet kablet" hos en "afhopper" længere nede af vejen. Det er åbenbart gået fint et stykke tid, men nu var der trukket fugt ind - og det gav forstyrrelser på linjen. Det er nu udbedret, og vi er online igen!

Tiden skal jo gå med noget, så der har været gang i diverse håndarbejder. Forrige weekend lavede min mor og jeg tøklæder med forsvindingsplast. Hvordan kan man se på hendes blog: Tipi i haven- resultatet kan ses her:


Og i denne weekend fik jeg pludselig en passion for æsker. De bliver foldet af lækre kataloger fra diverse tøjfirmaer. Mon ikke de kan bruges til gaveæsker, elastikker i min skrivebordsskuffe og diverse andet nips?

Og desuden har jeg hæklet en god portion små blomster. Jeg må se at komme videre med hæklingen - jeg blev bl.a. inspireret da jeg så tæpperne hos Liselotte på Slagt en hellig ko.

No comments: