Monday, June 11, 2007

Madplanen uge 23

Jeg sidder og spiser sen aftensmad. Da jeg kom hjem fra arbejde var energien ikke til meget andet end iskold Milkshake og en bog i liggestolen, så aftensmaden måtte udskydes.

Blenderen, som jeg faktisk har haft ret længe, bliver nu endelig flittigt brugt til smoothies og drinks - og nu også Milkshake:
1 banan brækkes i mindre stykker. Blendes med ca. 2 dl. mælk, et par isterninger og lidt vanillesukker. Serveres med et par ekstra isterninger.
Madplanen for den forgangne uge er (som sædvanligt ;-) en ret tam omgang. Ikke fordi jeg ikke har fået ordentlig mad, men fordi jeg ikke har tilberedt ret meget af den selv.
Mandag den 4. juni: blev det ikke til andet end en hotdog og en abrikos, fordi jeg skulle til et aftenmøde i Herning
Tirsdag den 5. juni: Hjemmelavet pizza med pepperoni, ananas og danablue
Onsdag den 6. juni: Aftensmad hos Anni, Keld og Mikkel. Noget kalkun med ovnbagte kartofler og broccollisalat
Torsdag den 7. juni: Madklub hos Linda. Farsbrød med kartoffelsalat, grøn salat med jorbær og tomatsalt + lækkert italiensk is til dessert
Fredag den 8. juni: spiste jeg med Trine på Drudenfuss. Jeg fik babecuekylling og Trine fik burger
Lørdag den 9. juni: Grillede bøffer og pølser + kartoffelsalat og pastasalat ved fiskesøen i Lihme
Søndag den 10. juni: resterne fra om lørdagen blev bragt til Viborg og indtaget sammen med mor og far

No comments: