Monday, September 10, 2007

Ustadigt

Himlen åbner sig med jævne mellemrum, så jeg har lige taget det halvtørre vasketøj ind, så det kan tørre færdigt uden igen at blive vådt. Og ind imellem er der så det mest fantastiske vejr med høj blå septemberhimmel.

I går var helt fantastisk. Det var vist ikke fordi temperaturen sneg sig så højt op, men i solen kunne en sommerkjole snildt gøre det ud for beklædning, så jeg fattede mine kompendier og rykkede udenfor. Er nu begavet med temmelig øm nakke/skulder af den akavede læsestilling. Har altså besluttet at faglig læsning er noget, der foregår ved et bord.

I aften vil jeg pakke uld. Så er der da gjort noget. Jeg har ellers pludselig fået en uge ekstra, fordi de ikke bliver færdige med at flytte ud af min nye lejlighed inden jeg skal flytte ind. ØV!

No comments: