Friday, September 28, 2007

Blog-pause

Ja, det har det da næsten været. 10 dage siden sidste indlæg.
Men igen er jeg sat udenfor cyberspace, fordi jeg ikke har fået internet i min nye lejlighed, så nu prøver jeg noget helt nyt: jeg sidder på biblioteket i Banegårdscenteret.

Det har virkelig været en hård tid. Den flytning tærede på kræfterne, så jeg hele sidste uge var ramt af noget mave-halløj, søndag aften gik jeg ned med migræne og nu har en virus sat sig på hals, næse og ører (inkl. feber, så jeg i går aftes lå under et uldent tæppe og frøs - indtil jeg kl. 00.30 vågnede badet i sved). En helt almindelig hverdag vil virkelig gøre godt nu.

Jeg har selvfølgelig fotodokumenteret flytningen, man da min USB ligger i en taske ovre hos Claus (som forøvrigt også er i gang med den helt store flytning - inkl. istandsættelse af lejlighed), må jeg nøjes med at henvise til mors billeder, som kan ses her: Tipi i haven.

Jeg satser på at få internet i næste uge, og så vil jeg forsøge at blive lidt bedre til det her igen...

No comments: