Tuesday, May 22, 2007

Rododendron


Ja, jeg ved et godt - der skal være et H et eller andet sted i plantenavnet Rododendron, men jeg kunne ikke lige finde ud af hvor. Nyd i stedet billederne fra en forårsblomstrende have med rododendron, rødtjørn og fine, sarte gule valmuer.

Det ser ud til at clamatisserne rundt omkring også er godt på vej, så måske gør det ikke så meget, at jeg ikke fik sået de indkøbte frø til ærteblomster...

I weekenden må jeg vist igennem for skvalderkål igen!

I går var jeg i Ringkøbing for at betale de sidste håndværkerregninger. Jeg må indrømme at jeg va ved at tude (lidt), da jeg genså vores hus. Hele vores fine (og - indrømmet - vilde) skov var fældet, så der kan blive plads til en carport. Desuden var haven i langt pænere stand nu end da Torben og Dorthe overtog den. Jeg må sande, at jeg (vi) er nogen sjusker...

No comments: