Monday, May 07, 2007

Madplanen uge 18

Jeg forsøger mig meget forsigtigt med at genoptage min madplans-tradition. Livet som hverdagssingle gør, at jeg måske ikke kommer op med de store kulinariske bedrifter. Døm selv:

Mandag den 30. april: Pitabrød med rejer
Tirsdag den 1. maj: Personaleudflugt. Her bestod menuen af en lækker buffet i Teaterkælderen i Herning - med bl.a. tag-selv softice og skønsang
Onsdag den 2. maj: Aftenvagt på biblioteket betød, at jeg nøjedes med koldskål med kammerjunkere (havde dog fået varm mad til middag hos mormor)
Torsdag den 3. maj: Havde jeg inviteret mig selv på varme hveder hos mor og far. Fil desuden tiltusket mig pastasalat med skaldyr.
Fredag den 4. maj: indtog endnu et måltid i Glerup - denne gang kødsnegle med to slags salat + koldskål
Lørdag den 5. maj: Lammecurry med bulgur og mynte
Søndag den 6. maj: Frikadeller med ovnkartofler/rød peber og tomatsalat

Ingen af de evenstående opskrifter fortjener en plads lige her (det skulle være lammet, men det var en rest fra fryseren og ville således være snyd). - Og denne uge lover ikke bedre.

1 comment:

conniogpoulerik said...

Hej Sussi.
Det er dejligt at du er begyndt at blogge igen. Jeg var meget ked af at jeg ikke kom og smagte dine frikadeller i søndags, men håber at jeg får en ny chance.
Conni