Tuesday, May 15, 2007

Rober

Vi skal til 3 bryllupper denne sommer - eller det ene var vi jo faktisk til i lørdags. Men der er to tilbage: Thomas og Marias sidst i juni og Christian og Tanjas den 18. august. Hele to brylluper gav mig en fin anledning til at spendere lidt ekstra på en kjole. Jeg er ikke så god til den slags, så jeg havde allieret mig med Trine, så vi kunne købe kjoler sammen. Trine købte sin allerede for en måneds tid siden, og da jeg så faldt over KJOLEN i Illum her i weekenden blev jeg nødt til at købe den.... Jeg var med Karina og det var to minutter i lukketid, så jeg måtte gå med uforettet sag. Heldigvis hængte den der stadig dagen efter - og den passede. Så nu er jeg for første gang ejer af en designerkjole. Birger et Mikkelsen, vissengrøn silke, let og sart. Det var skønt at komme hjem med den og pakke den ud af silkepapiret... Shoppingen er dog ikke slut, for lur mig om det ikke bliver nødvendigt med noget "tilbehør"...?




No comments: