Wednesday, May 06, 2009

Kloden drejer

Verden står stadig - jeg blogger bare ikke så flittigt lige nu.

Sådan må det jo være ind imellem.
Jeg tror jeg får nok af det skrevne ord, når jeg sidder ved PC'en og nedfælder ord om menneskesyn, velfærdsstat og sociallovgivning. Specialet skrider støt og roligt fremad uden de store krumspring. Jeg er ikke gået i stå, men jeg tager hele ikke mine skridt med syvmilestøvlerne. Alt i alt går det nok meget godt med det.

De sidste tre dage har jeg holdt pause - helt uventet, for min vejleder aflyste et møde i sidste øjeblik. Det har været et helt fantastisk frikvarter, hvor jeg har fået ryddet grundigt op i gemmerne (nogen af dem - det hele kan ikke klares på tre dage).
Og i dag har frikvarteret været sådan helt for alvor: et par skønne timer på gågaderne i Odense. Nye jeans har længe været på tapetet, men jeg er bedre til de små impuls-køb; en skøn bluse eller et par fikse øreringe, så det der med et ret dyrt "pligtkøb" er blevet udskudt. Men nu er det gjort. Der røg selvfølgelig et par af de der små impulskøb med, men generelt synes jeg nu, at jeg begrænsede mig ret godt....

Pausen kommer nok til at fortsætte hen over Bededagsferien, men så skal der også sættes turbo på igen.

No comments: