Monday, May 18, 2009

Noget om rigdom

Man kan være rig på mange måder og på mange forskellige ting.
Efter en dejlig weekend sammen med fantastiske veninder føler jeg mig helt enormt rig. Det er fantastisk at opdage, at man ikke behøver at ses tit og ofte for at kunne være gode venner. For hvis man er det - gode venner - så finder man melodien med det samme når man ses eller taler sammen. Og sådan har jeg det med pigerne fra Gugvej....

De er skønne og dejlige og sammen med dem er der plads til det hele: det gode grin og den dybsindige samtale, god mad og tomme kalorier, vind i håret og gang i danseskoene. Med dem kan man vende både verdenssituationen og de helt nære ting - eller bare være stille. Det er fantastisk at have sådan nogle veninder og så længe jeg har dem, bliver jeg aldrig fattig.

1 comment:

conniogpoulerik said...

Det er nok lige sådan jeg har med mine 8 veninder fra folkeskolen. Det er fedt hvergang vi mødes.
Conni