Sunday, May 31, 2009

Storfangerne


Ja, så fangede jeg da lige en fisk. Vist nok den første jeg nogensinde har fanget til trods for faderens og broderens fiske-interesse. Jeg må dog indrømme at der gik totalt Bubber i den, da jeg skulle slå den ihjel, så det måtte den medbragte BS (far) klare (han er også ved at gøre de tre fangede fisk i stand nu).

Det var et par skønne timer ved Nørreris Put & take så (ja, jeg ved godt det er lidt snyd så). Sune fangede også fisk, solen skinnede og der var ællinger i vandet.

2 comments:

Birgitte said...

Iiih jeg kommer til at tænke på alle de timer, jeg har tilbragt med min familie ved put & take søer i det midtjyske. Super hyggeligt :-)

Og godt gået Sussi. Det er da en ret stor fisk!!

Sussi said...

Jeps, det var nemlig hyggeligt. Havde ellers medbregt alt muligt til tidsfordriv, men blev altså helt optaget af det der fiskeri...