Tuesday, March 03, 2009

I den grad vintage


Susanne fortalte mig i weekenden om Edith & Ella - et vintagemærke med egen butik, hvor hun af og til køber noget af sit fancy tøj. Nu har jeg tjekket hjemmesiden ud - og der var hele to gode nyheder: den ene er, at der er udsalg i webshoppen -altså som i seriøst udsalg (!), den anden er, at der er en butik LIGE HER I ODENSE.... Jeg kan næsten ikke vente med at kigge ind og blive inspireret til alt det jeg hekt vildt gerne ville købe, men må vente med til jeg forhåbentlig snart får et helt fantastisk vellønnet job.
Edith & Ella er skabt af designeren Line Markvardsen, som lader sig inspirere af fortidens filmstjerner som Greta Garbo, men også af sine smarte bedstemødre Edith og Ella.
Finanskrise eller ej - jeg MÅ altså snart eje noget fra Edith & Ella.

2 comments:

Anonymous said...

Du kan også finde lidt her:
http://www.mayas.dk/group.asp?group=7
70% er da noget man kan forstå :-)

Sussi said...

Tak for tippet - du har ret 70% - så begynder det at ligne noget. Og så er der jo flere andre fede mærker at shoppe rundt efter på den side :-)