Monday, August 18, 2008

Exit Skanderborg

Nå, ja nu er det godt nok en uges tid siden jeg kom hjem fra Skanderborg, men den har stået på arbejde lige siden....
Sådan her så der ud på teltpladsen da vi forlod den mandag formiddag i sidste uge. Vores telt var hurtigt pakket sammen, men det var selvfølgelig lidt vådt. Det ligger nu og venter på tørvejr, så det kan pakkes ud og tørres.
Danmarks Smukkeste Festival 2008 var min første festival i 10 år (siden Nibe '98), men jeg er helt klar på at skulle afsted igen næste år. Da vil jeg da forsøge at få "hotelt-billet", så jeg kan indlogere mig i et opstillet telt tæt på festivalpladsen.

Signe og jeg hørte en masse musik: Hej Matematik, Aura, Thomas Buttenschøn (ikke lige min kop the), Gnags, Danser med Drenge, Magtens Korridorer, Otto Brandenburg Galla med bl.a. Simon Kvamm, Peter A.G., Nikolaj Lie Kaas, Rasmus Bjerg, Voca Loca og Gitte Hænning, Tina Dickow, Lenny Kravitz og TV-2, desuden hørte vi en del stand up, så og hørte De sorte Spejdere, hyggede i lejren, blev temmelig våde i styrtregnen torsdag, spiste masser af god mad og alt muligt andet.

Vi ses i Skanderborg i 2009!

No comments: