Wednesday, March 12, 2008

Weekend i hovedstaden...

Hvorfor har jeg egentlig en lejlighed i Odense? Det spurgte en af mine medstuderende om i sidste uge. Bare fordi jeg havde været i Aalborg, Glerup, Herning og Holstebro - og altså var på vej til tøsehygge med Susanne og Marie i København.

Det var skønt at shoppe med Susanne. Hun ved, hvor alle de rigtige butikker ligger, så vi var i Munthe + Simonsen, Day Birger et Mikkelsen osv... Ikke at der skulle købes noget, men man kunne jo godt blive lidt inspireret. Skal jo bl.a. til bryllup til efteråret.

Jeg nøjedes med en ret almindelig bluse i Nøgaard på Strøget..

Og så var der afternoon-tea på Perchs The-salon. Susanne og jeg flottede os med den helt store champagne ceremoni - og det fortrød jeg ikke.

Aftenen bød på lækker, sund og økologisk mad, drinks, mere champagne, rødvin og Baileys.
Og så masser af snak! Som vi da snakkede! Vi kan ikke altid blive enige, men det gør slet ikke noget, for snakkene er gode - og måske får man åbnet øjnene for andre synspunkter end lige dem man går og har til hverdag.

Jeg forstår ikke hvor for vi tre ikke er mere sammen, men geografien spiller nok ind.

No comments: