Monday, March 17, 2008

Og så blev jeg ked af det...

...Da jeg kom hjem fra København for at finde mit havebord STJÅLET.
Selvom det ikke er noget stort, så kunne jeg straks mærke den der følelse af vrede mod dem, der ikke har respekt for andres ting. Jeg genkendte følelsen fra den dag for mange år siden, da min fine dørkrans forsvandt fra lejligheden på Vesterbrogade, da vi havde indbrud i bilen, da grillen blev stjålet i Herning og da mine lyskæder blev klippet over i Ringkøbing.
Hvad bilder folk sig egentlig ind?

2 comments:

conniogpoulerik said...

Det er godt nok rigtig træls, jeg kan godt huske da hegnet om vor have var klippet i stykker, cam-letten blev stjålet og Chico gik på vejen og blev kørt på. Så bliver man godt nok rigtig sur og ked af det.

Anonymous said...

Hader det!!!
Vi må gøre noget? Hævner-gruppe af bibliotekarer der ser rødt over for tyveri?

Min nye cykel er næsten også lige blevet stjålet. Håber kæden falder af og dækket eksploderer.
And plague on both your houses!! Eller noget.