Tuesday, November 13, 2007

Så fik jeg gjort min demokratiske borgerpligt!

Himlen åbnede sig i en regnbyge, da jeg var på vej hen i Risingskolens Festsal for at sætte mit X.
Jeg har i løbet af valgkampen ikke været i tvivl om, hvor det skulle sættes og nu er det gjort.
Jeg må dog indrømmer, at hvis Enhedslistens Johanne Schmidt-Nielse var stillet op her, så kunne hun måske have fået min personlige stemme, men det var hun jo ikke, så mit kryds gik ikke til liste Ø.
Lad os håbe at tvivlerne også er endt med at lade sig overbevise om, at vi trænger til at prøve noget nyt...

2 comments:

Marie Fredborg said...

Hej Sussi. Godt gjort! Jeg sidder selv og sukker efter at få lov til at sætte mit kryds, for meningsmålingerne, som vi har fulgt ivrigt med i her på arbejdet, ser ikke for gode ud. Men om halvanden time vælter det hele kraftigt mod venstre (altså ikke partiet!), for så har Marie, den Almægtige sat sit kryds :o) Om ikke andet er det dog en fest for demokratiet, så jeg er glad. Smil Marie

Sussi said...

Det er lidt mærkeligt, for langt de fleste jeg kender prøver at få sejren til at blive rød. Men der må jo være nogen af de andre derude også...
Lad os dog - udover at sætte vores kryds med hjerte og hjerne - også krydse fingre...