Friday, October 12, 2007

Doven fredag

Efterårsferien er startet for mit vedkommende - og det betyder, at jeg burde indhente noget af ALT det forsømte. Jeg er bagud med læsningen i stort set alle fag... Men der ligger altså 9 hele dage foran mig, så hvorfor forhaste sig?

Jeg vælger derfor at starte ferien på den "dovne måde": har sovet lidt halvlænge, taget mig god tid til morgenbadet og spist morgenmad, mens jeg har surfet rundt på nettet (for ja: jeg har net igen). Om et par timer vender jeg (igen) næsen mod vest, ligesom jeg har gjort det et utal af gange efter jeg har fået adresse i Odense. På vejen mod Glerup snupper jeg lige en øl med de gamle kollegaer i Herning. Det skal nok blive hyggeligt.

Ellers venter en ferie mest i i familens skød - bl.a. med den traditionsrige pebernøddebagning.
Og så får jeg besøg af Marie - stort set det første rigtige besøg efter jeg er flyttet ind.

Jeg burde ikke dovne - jeg burde pakke er par kasser mere ud, så her kan se fint ud inden Marie kommer (men gad vide om jeg gider?).

No comments: