Tuesday, October 03, 2006

Udbrændt?

I dag var en stor dag på arbejde: det projekt jeg har arbejdet med i 1½ år skulle afsluttes med en stor konference på Vildbjerg Sports- og kulturcenter. 160 deltagere fra hele landet kom for at høre om vores erfaringer med at samarbejde med folkeskolen om at udarbejde og afprøve undervisningsmodeller til infomationssøgning. Desuden deltog flere forskere/teoretikere og andre med praktisk erfaring fra lignende projekter. Så jeg var udmattet da jeg kom hjem.

Og nej! Jeg kunne ikke bare smide mig på sofaen, for jeg skulle til mekanikeren med Claus bil, som praktisk taget stod af, da vi skulle køre på genbrugspladsen i lørdags. Og selv er han taget på kurus, så jeg må stå for den slags "mandeting": forklare mekanikeren om skidt i spjældet i manifolden(?), køre den derned, gå hjem i regnvejr osv. Det værste er faktisk, at den virkede OK, da jeg kørte den derned her til eftermiddag... Spændende om de finder nogen fejl?

1 comment:

conniogpoulerik said...

Hej Sussi
Det er rart at se du er kommet på bloggen igen, og også at I er kommet godt igang med efterårsarbejdet i haven.