Friday, April 10, 2009

Sådan kan Langfredag også forme sig....

Kirkegang. Påskefrokost. Campingvogn. Havearbejde.

Sådan tror jeg at påskedagene former sig for mange rundt om i det danske land. Men sådan er det altså ikke lige i min familie i dag.

Jeg er efterladt alene i barndomshjemmet (har dog Jensen til at passe på mig - eller omvendt) med den bærbare og masser af noter. 30 sider skal gerne blive til 15 inden jeg er helt tilfreds og kan sende resultatet afsted til min vejleder.

Imens er resten af familien draget ud i forårslandet for at tilbringe eftermiddagen hos vagtlægen med et betændt øre.

Det var vist ikke helt sådan vi havde forestillet os, at påsken skulle forme sig.
Forhåbentlig returnerer de snart med rene ører og en velgørende recept.
Forhåbentlig kan jeg snart nyde forårsvejret med mit strikketøj i stedet for med forsorgslovens støvede paragraffer.....

No comments: