Monday, February 23, 2009

Her ligner i den grad lort

Ovre hos Tanja, har der de sidste par uger været "lortetema" - altså på den fækale måde.
Det er der sådan set også her i cigarkassen - bare på en mere overført måde.

På den måde der betyder, at der er tandpasta-pletter på spejlet, bunker med det sikkert kendte fænomen "tøj-der-har-været-brugt-men-som-godt-kan-bruges-igen-og-derfor-ikke-skal-smides-til-vask" på alle vandrette flader i soveværelset, opvask i bunker på køkkenbordet (selvom opvaskemaskinen er tømt og klar til genopfyldning), tomme dåser og flasker (som jeg efterhånden har måttet erkende at man IKKE bliver millionær af at sælge og derfor har opgivet at slæbe ned i Brugsen), nullermænd på størrelse med mus i hjørnerne, diverse elektroniske apparaters oplader-ledninger, som et farverigt spaghetti-virvar på gulvet, slikpapir og kaffekrus med kolde sjatter på alle steder, hvor jeg har opholdt mig med bøger, PC eller TV inden for det sidste døgn - for ikke at nævne det helt almindelige rod: halvfærdige strikketøj i sofaen, bøger, blade og magsiner ved siden af sengen, halvtudpakkede indkøb i køkkenet, strygetøj, som det ikke kan betale sig at hænge på plads, for "jeg stryger det jo lige om lidt" osv. osv.

Heldigvis får jeg gæster på onsdag og det har altid den postive sidegevinst, at jeg får ryddet op og gjort rent....

No comments: