Tuesday, January 20, 2009

Gæææster

Jeg har læst til eksamen siden nytår. Det betyder rent praktisk at jeg har siddet i min lille cigarkasse af en lejlighed og læst eller skrevet. Af og til har jeg SMS'et eller talt i telefon - endda af og til modtaget en mail eller chattet på Facebook. Men jeg har ikke set et menneske ud over ekspedienterne i Brugsen.
Altså, jeg er af da en af de personer jeg helst vil tilbringe tid sammen med - heldigvis - men det kan også blive for meget.... Og nu venter jeg gæster :-)

Pigerne fra studiet kommer kl. 17, der er lagt bobler på køl, den største gryde står og simrer, kagemanden er klar til få pynt på.... Vi skal fejre at eksamen er veloverstået, at jeg fylder 31 (!) i morgen og at Obama i dag aflægger ed og indsættes som USA's præsident.

Jeg glææææder mig!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Håber I havde en god aften :-)

Sussi said...

Heldigvis levede aftenen op til de forventninger jeg havde fået opbygget efter uger med socialt underskud.... Dejligt!