Wednesday, September 10, 2008

Min indre bokser

Weekenden bød på møde i Portvinslogen med godt selskab, superlækker mad, gåtur på volden, drinks, rødvin, flere desserter og rigtig god portvin.
Og så var det jo, at Susanne havde fået en splinterny Nintendo Wii i fødselsdagsgave og den skulle jo indvies.
Jeg er bange for at de andre ikke kom helt så meget til, for jeg belv totalt hooked - helt bogstaveligt.

Boksning er MIN sport! Og jeg brugte det meste af natten på at slå forskellige macho-mænd virtuelt i gulvet. De andre så helt nye sider af mig, når jeg frydefuldt jublede over endnu en mand i gulvet....
Og nå, ja - så kom vi jo aldrig i byen, fordi de virtuelle eskapader tog overhånd og fortsatte til kl. 04....

So ein Ding muss Ich auch haben

2 comments:

Marie Fredborg said...

Du har ret i, at det var skøn underholdning at se dig slå virtuelle mænd i gulvet og tydeligvis og højlydt nyde det :o) Men du besatte nu ikke spillet hele aftenen. Jeg husker f.eks. en lang golf-seance, hvor jeg skød golf-bolde frem og tilbage over greenen imellem de samme to punkter, indtil computeren bad mig give op :o)

Sussi said...

Ja, du har vist ret - men da jeg tænkte tilbage fik jeg bare sådan nogle glimt, hvor jeg har indtaget gulvet og I andre tre sidder i hver jeres sofa og kigger til. Men der var vist andre end mig der fik chancen....
Håber snart jeg vinder i Lotto, for så står sådan en Wii øverst på ønskesedlen.