Tuesday, March 20, 2007

Ja, jeg ved det godt...

Jeg er ikke nogen specielt trofast blogger lige nu. Men der er endnu ikke internet i dukkehuset, så det kommer nok til at gå lidt trægt lidt endnu (det er TDC, der bestemmer farten).

Huset er ellers ved at være velmøbleret og vi hygger os rigtigt i Viborg. Vi havde det DEJLIGT i Ringkøbing, men det er også fint at komme til at bo i byen igen. Fint at kunne gå ned i Stereostudio og hente Dan Turell og Halfdan E's "Pas på pengene" til KUN 25 kr, fint at kunne gå tur rundt om klosteret, Domkirken og ned til søen. Fint at kunne gå i både Fakta og Føtex på 5 minutter.

Det er også fint nok ikke at have internet og TV endnu, det giver tid til mit hækletøj og gode bøger (eller dårlige) og tid til DVD'er (som jo godt kan ses på et TV uden opkopling).

I weekenden havde vi en rigtig dejlig tur til København.
Vi var inviteret til surprise-party hos Olaf og Cecilie og benyttede lejligheden til at gøre en tur ud af det. Sammen men Anders R invaderede vi familien Johansens lejlighed på Østerbro (de var ikke hjemme, så nætterne tilbragtes i dobbeltsengen, mens Anders fik børneværelset.
Alt om København havde jeg på forhånd spottet et par mulige aftensmadssteder på Østerbro og vi fik en fin middag på en italiensk restaurant lige ved Trianglen.

Lørdag stod den på shopping bl.a. i Gadgets.dk, Bodum og Illums Bolighus (mit Københavner-tempel) - vi nåede dog også en tur i rundetårn, hvor vi så en udstilling med Vestjyske kunstnere. Efter lækker forkost var det tid til en lille lur inden den store fest, hvor Olaf blev pænt overrasket!!!!

Søndag var der tømmermandsbrunch hos Karina og Per, inden turen gik hjem over Nørrebro (så jeg fik et hurtigt glimt af tomten på Jagtvej 69) .

Det var en weekend med power på, men det er OK!

No comments: