Saturday, March 10, 2007

En mærkelig følelse



Her sidder jeg i spisestuen og blogger. Claus og Anders er netop kørt med vores møbler, så det der er tibage her er efterhånden ret sørgeligt.

Så jeg er alene tibage med computeren og en hulens masse nullermænd. En hel masse skidt har der gemt sig bagved og under de møbler, som stort set har stået på samme plads siden vi flyttede ind. Jeg har lige været en tur rundt med støvsugeren, men det battede ikke meget. Når vi fpr huset helt tømt kan der vist godt gå en weekend med at få gjort rent her, så vi kan være bekendt at andre skal flytte ind. Og desuden en weekend i haven - den er begyndt at kunne trænge til forårsklargøringen, men det trækker ligesom ikke i os. Jeg nøjes med at nyde den velsignelse af vintergækker og krokus, der myldrer op overalt. Og snart står påskeliljerne på spring. Efter dem er der ikke meget, der blomstrer her på matriklen, men tilgengæld ved jeg, at der vil brede sig en dejlig grøn underskov af skvalderkål inde i skoven. Den skal jeg heldigvis ikke kæmpe med i år.

1 comment:

conniogpoulerik said...

Hej Sussi
Vil det sige at I nu er flyttet, eller vil I bo lidt begge steder et stykke tid endnu.