Wednesday, December 01, 2010

Brunt og brændt

Så fik jeg lige bagt en ekstra portion brune kager. Jeg bagte godt nok sammen med familien for et par uger siden, men er pludselig blevet nervøs for om mængden alligevel var rigelig nok.
Og lige gyldigt hvad, så ved jeg at både Lars og kollegaerne på arbejde er glad for julens brune kager, så de skal nok blive spist.

Nu er jeg SÅ klar til tid i lænestolen med fødderne i vand og en kop af den gode "Hvide Symfoni" fra Perchs i koppen.

Der har nemlig ikke været tid til at sidde ned i dag: først havde jeg omkring 25 helt vildt nuttede - men livlige - dagplejebørn på besøg på Mørke Bibliotek til mandariner, pebernødder og saftevand. Så jeg har læst højt, bygget med klodser, trøstet og retledt... og ikke mindst ryddet op.
Senere på dagen var der overraskende travlt på biblioteket - vi måtte desværre holde lukket i mandags pga. sne - og det kunne mærkes i dag.

Så benene og rygstykkerne glæder sig til hvile...

1 comment:

clj@jensen.mail.dk said...

Måske skal skrive opskriften på dine gode brunkager her på bloggen.
Conni