Tuesday, November 30, 2010

Sne og vintermad

Min gode gamle Suzuki Alto på vinterdæk tranporterer mig trofast frem og tilbage til arbejde. Men jeg orker ikke indkøbsræset: orker ikke smattede og glatte parkeringspladser ved supermarkeder, orker ikke at komme sent hjem og lede efter en af de få parkeringspladser i Danmarksgade og omegn, orker ikke at slæbe indkøb op af trappen.

Lars var min helt i går og tog med mig ud og købe øl og vin og alt det andet der skal bruges til julehygge på lørdag. Og nu behøver jeg (næsten) ikke handle resten af ugen.

I dag kunne jeg nøjes med at frekventere Fakta i Hornslet for at købe et rødkål og 2 kg appelsiner.

Vel hjemme (med parkering lige uden for døren) kunne jeg så nyde lune frikadeller med rødkålssalat, rugbrød og agurkesalat.
UHM!!!

No comments: