Saturday, September 12, 2009

Lækkermåsen SLÅR til igen

I aften vil man igen finde mig klinet til skærmen når "The Viking Warrior" Mikkel Kessler uddeler øretæver i Herning. Det er den venezuelanske bokser Gusmyl Perdomo, der stiller op til øretæverne - og det gælder WBA titlen.



Jeg håber på lidt mere end de par omgange Kessler gik mod Häussler sidste efterår - for jeg må indrømme at jeg både er facineret af den hårdtslående sport OG af den tatoverede lækkermås fra Islands Brygge, så jeg kunne såmænd godt klare 12 omgange (hvilket Kessler forøvrigt gik i sin forrige kamp).

Find Kessler på både YouTube og FaceBook

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Genial post and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.