Saturday, July 19, 2008

Sys Bjerre

På road-trip med "Pigerne fra Gugvej" kan talen falde på lidt af hvert. Midt i den imponerende fuchsia-have på Egeskov Slot faldt talen således på billeder og videoer på nettet og linjen "... hvis du googler Funny Dick kan du finde dem på Yahoo..." poppede op i mit hovede.

De andre kendte ikke Malene-sangen med Sys Bjerre, så jeg lovede at finde den til dem. Og her er den så på Sys' MySpace-profil. Jeg er helt vild med det syrede hævnunivers, som ligger langt uden for, hvad jeg nogensinde ville kunne få mig til (men som man vel altid kan drømme lidt om;-)
Jeg har dog på fornemmelsen, at sangen hurtigt når kvalmegrænsen.... Men hør den og GRIN.

4 comments:

Birgitte said...

Hi hi, jeg kendte den heller ikke, men ja det kunne da være en god DRØM i nogen tilfælde!

Louise said...

Ha! Den har jeg også grinet af nogle gange :-)

Anonymous said...

May possibly My partner and i ask if you may be coming from
Qld? You really could be seen as an Australian :3)
Review my site :: Car Donations Charity

Anonymous said...

Terrific submit, Do you don’t imagination basically use this content included in this e-book review.
Feel free to surf my page : Online Car Insurance Quotes