Wednesday, May 17, 2006

På den igen!

Juhu! Så er der endelig gråvejr!!! Det er nu ikke fordi, jeg ikke ønsker mig tilbage til sol og 20 grader, men gråvejret er godt for mange ting: først og fremmest trængte haven alvorligt til vand. Claus forsøgte at slå græsset den anden dag, men der var faktisk ingenting at slå - nu kan det være det giver sig til at gro? Og så er der jo også alle vores nyplantede og nysåede (!) ting at tage hensyn til. Ja, jeg har faktisk fået sået en minimal køkkenhave: tre slags salat og ærter... Men lidt har vel også ret - og så har jeg jo også kartoflerne, hvor 90% nu er kommet til syne over jordens overflade.

Og så betyder gråvejr også, at vi tager os sammen til indendørs sysler. Claus har slæbt masser af de ting vi ikke bruger på loftet - og jeg har genoptaget malingen af lister. Lige nu har jeg plads til 6 af gangen, men med lidt mere oprydning får jeg nok plads til at male 12 - og så går det jo som en leg...!

1 comment:

Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»