Wednesday, December 10, 2008

Kapløbet om julegaverne

Så fik jeg også fyldt vognen med julegaverne. Naivt troede jeg, at jeg ville få Rosengårdcenteret for mig selv, når jeg dukkede op allerede ved middagstid. Jeg havde det ikke for mig selv, men der var ikke anderledes end sædvanligt - i hvert fald ikke den første times tid... Men så væltede det julegaveindkøbene folk ind og temepraturen steg. Og steg. Og steg! Sveden løb i floder af mig under min uldne frakke og i Matas gik jeg simpelthen i panik over udvalget af gaveæsker, der var stablet i tårne så høje, at de var dømt til at vælte når man prøvede at finde de manglende priser.

Men nu er det overstået. Har netop tastet mit kortnummer ind hos Laserdisken og købt den absolut sidste julegave for i år.

Næste år vil jeg:
1. være i endnu bedre tid
2. købe alle mine gaver på nettet
3. have flere penge, så jeg ikke skal kigge på priserne

No comments: