Sunday, July 01, 2007

Nu kan jeg strikke strømper!



Min mor og jeg havde aftalt at se prinsessedåb sammen - lidt royal har man vel lov at være;-)


Men for at det ikke skule virke for formålsløst at sidde en hel formiddag foran fjerneren og se kommentatorerne anstrenge sig for at blive ved med at finde på nyt at sige, havde jeg til lejligheden indkøbt en del garn i Garnshoppen i Viborg.

Allerede fredag gik jeg i gang med en sjælevarmer, som nu er halvfærdig.


Og i løbet af i aftes og idag er det altså lykkedes mig at strikke næsten en hel s´trømpe. Jeg har måttet pille op en enkelt gang, og der er da også røget en enkelt maske i svinget, men ellers er jeg faktisk ret godt tilfreds med resultatet.


Jeg skulle også finde på noget nyt at kaste mig iver, for mit barnevognstæppe hæklet i bølgemønster er nu færdigt.


No comments: